بودنتـــ را مي خواهم …

شبــهايم پــُــر شــده از خواب هايي کـه در بيــداري انتظارش را دارم

بيا بنشين اينجــا تا برايت کمــي دَردُ دل کنم …

از تو چــه پنهان ، شبهــا در خواب ، رخت ِ عروســي را به تن دارم

کـه دامادش تــويـــي

خوشحال کننــده است نــه ؟

اما هميشــه رخت ِ عروســي ، خبــر از مــرگ بوده !!!

نکنـــد نياييُ من اينجــا از غصه دلتنگــي ِ نيامدنت

بميـــرم ؟!!!

تو تعبيـــر ِ خواب بلــدي دلکــــم ؟

بيــا تعبيـــر کن کـ تا تو فاصلــه ايي نمــانده

بيــا و دلخــوشيم را برايم به باور تبديل کن

فقط بيـــا

بودنتـــ را مي خواهم …



نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت17:53---10 تير 1391
سلام دوست عزیز ممنون که وبم سر زدی
وب خوبی داری موفق باشی


Moein
ساعت19:15---14 ارديبهشت 1391
یادمان باشد اگر شاخه گلی را چیدیم / وقت پرپر شدنش سوز و نوایی نکنیم پر پروانه شکستن هنر انسان نیست / گر شکستیم ز غفلت ، من و مایی نکنیم
یادمان باشد سر سجاده عشق / جز برای دل محبوب دعایی نکنیم
یادمان باشید اگر خاطرمان تنها ماند / طلب عشق ز هر بی سرو پایی نکنیم


saeed
ساعت18:52---11 ارديبهشت 1391
salam mahtab webet ghashange be man sar bezan mamnon misham azat omadi nazar yadet nasheha

hAanAa
ساعت20:24---7 ارديبهشت 1391
merC aji
nemiduni cheghad daghun shodam


baran
ساعت19:52---7 ارديبهشت 1391
سلام آجی مهتاب
وبت معرکه بود
امیدوارم تو کارت موفق باشی
راستی به وبه منم سربزن
بای


tarane
ساعت19:49---7 ارديبهشت 1391
سلام اجی مهتاب
وبت خیلی خوشمله
به منم کله بزن
منتظرما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, |

 

اسلایدر

دانلود فیلم